- - - - - - - - - - - -
REALIZĂRI CHEIE SCONTATE • Managementul incidentelor și identificarea impactului și validarea priorităților. Ø Oferă analiză tehnică și funcțională Ø Oferă soluții utilizatorilor. Ø Identifică și comunică potențialele soluții de evitare. Ø Informează utilizatorii cu privire la status-ul procesării incidentelor. Ø Furnizează legătura de nivel 3. Ø Se ocupă de gestionarea incidentului până la închiderea acestuia. • Procesarea solicitărilor de servicii. Ø Ține cont de solicitările RH Ø Procesează RH sau o redirecționează către un colaborator Ø Informează utilizatorii cu privire la status-ul tratamentului RH. Ø Continuă tratamentul RH până la închiderea acestuia • Contribuie la analiza principalelor cauze care au legătură cu incidentele (managementul problemelor), Ø Participă sau chiar conduce analiza principalelor cauze ale incidentelor. Ø Transmite rezultatul către colaboratorii responsabili cu implementarea corecțiilor. • Examinează monitorizarea serviciilor. Ø Examinează configurarea sistemului de monitorizare de către echipele de construcție și/sau infrastructură. Ø Ține cont de alerte și informează potențialii colaboratori pentru a anticipa impactul asupra utilizatorilor • Validează schimbările din producție (managementul schimbării) Ø Analizează solicitările de schimbare pentru a măsura impactul acestora asupra utilizatorilor. Ø Respinge sau acceptă schimbările pe baza analizei proprii. Ø Dacă schimbarea este acceptată, informează utilizatorii cu privire la impactul potențial în cazul în care schimbarea este acceptabilă. Ø Dacă schimbarea este respinsă, furnizează argumente coordonatorului de schimbare. • Contribuie la îmbunătățirea permanentă a aplicațiilor. Ø Feedback oferit echipelor de dezvoltare cu privire la potențialele îmbunătățiri detectate de utilizatori sau de el însuși/ea însăși. • Valorifică cunoștințele dobândite. Ø Asigură valorificarea lecțiilor învățate din activitățile sale.