Offer published on 24 02 2025
Strategy Leader – Market Access & Distribution (Accelerated Development Program)
-
- Location
- : GREENVILLE, SC, Statele Unite
-
- Contract Type
- : Regular
Description
Michelin is hiring!
- - - - - - - - - - - -
REALIZĂRI CHEIE SCONTATE Managementul conturilor: • Dezvoltă, negociază și cultivă relații partenere cu principalele părți interesate, în scopul atingerii obiectivelor reciproc avantajoase • Introduce un nou produs sau serviciu prin testări de teren, programe de marketing, webinare de informații tehnice, kituri de transfer de cunoștințe și contact telefonic direct. • Colaborează îndeaproape cu echipele de marketing și vânzări pentru a înțelege obiectivele de afaceri, pentru a se asigura că obțin valoarea maximă din relație • Maximizează oportunitățile prin cercetare și pregătire în prealabil, analizând obiectivele, alternativele, compromisurile, competențele și posibilele rezultate. • Schimbă informații cu alții pentru a încuraja înțelegerea reciprocă și aprofundată a intereselor fiecărei părți. • Descrie forțele motrice cheie pentru afaceri din spatele strategiei. • Oferă sprijin de primă linie membrilor canalului, în concordanță cu strategia. • Se asigură că materialul de marketing este aliniat cu strategia generală de parteneriat. • Supraveghează monitorizarea relațiilor, inclusiv lecțiile învățate și feedbackul adecvat (finalizarea procesului). Parteneriate în afaceri • Evaluează propunerea de valoare atunci când identifică și creează parteneriate. • Inițiază parteneriate și alianțe care promovează obiectivele organizației. • Intervine, după cum este necesar, pentru a-i ajuta pe ceilalți să gestioneze sau să rezolve probleme legate de relațiile cu partenerii. • Conduce prin forța exemplului și favorizează un mediu de încredere reciprocă prin comunicare clară, dialog deschis și comportament consecvent. • Formează alianțe cu persoane din diferite unități organizaționale pentru a lucra spre obiective mutuale. Publicitate, promovare și branding • Evaluează programele de publicitate și promovare pentru a stabili compatibilitatea cu eforturile de relații publice și în raport cu obiectivele generale de marketing. • Aprobă crearea, producerea și livrarea campaniilor publicitare și promoționale. • Identifică și evaluează potențiale scenarii cu privire la marcă și de poziționare. • Pregătește declarațiile de poziție pentru fiecare marcă pentru a atrage fiecare segment vizat. • Monitorizează indicatorii de performanță ai mărcii și adaptează strategiile, după caz. • Coordonează activitățile de sprijinire a mărcii în cadrul organizațiilor. • Monitorizează datele clienților și de piață pentru a prognoza necesitatea de a adapta strategiile de segmentare și direcționare. • Gestionează strategii și bugete pentru comunicare de marketing integrată. • Stabilește și monitorizează standardele de calitate pentru comunicările de marketing integrate. • Oferă consultanță și îndrumări de specialitate cu privire la comunicarea de marketing pentru inițiativele de marketing integrate ale organizației. Evaluează eficacitatea activităților, instrumentelor, mediilor și campaniilor de comunicare de marketing integrată, folosind criterii adecvate. Material de marketing • Identifică oportunitățile cheie pentru a crea conținut și funcționalitate noi pe site-ul de comerț electronic, în timp ce îmbunătățește conținutul și funcționalitatea site-ului existent pentru a crește ratele de conversie și pentru a crea o experiență mai bună pentru utilizatori. • Colaborează îndeaproape cu echipa digitală (internă și externă) pentru a se asigura că noua dezvoltare a site-ului se aliniază cu necesitățile și direcțiile de conținut ale conducerii. • Descrie modul în care instrumentele de implicare profesională a rețelelor sociale pot fi utilizate pentru a crește impactul comunitar. • Definește componentele de bază ale referințelor clienților și modul în care se aplică acestea marketingului prin rețele sociale. Marketing digital • Măsoară și raportează performanța tuturor campaniilor de marketing digital și evaluează în raport cu obiectivele (randamentul investiției) și cu strategia de marketing. • Creează procese pentru a se asigura că capacitățile digitale și programul de marketing țintesc, convertesc și păstrează obiectivele și că angajamentele bugetare sunt îndeplinite. • Evaluează impactul inițiativelor de marketing digital asupra performanțelor organizației. • Conduce toate aspectele de marketing digital, inclusiv SEO/SEM, afiliați, redirecționare și achiziție a spațiilor de prezentare, marketing prin e-mail și materiale de marketing. Marketing de evenimente • Dezvoltă strategiile și planurile de management al evenimentelor pentru a le supune aprobării. • Supraveghează implementarea evenimentelor conform standardelor și cerințelor. • Asigură coerența activității de branding și conștientizarea cu privire la marcă în timpul oricărui eveniment sau conferință/forum. • Evaluează eficiența strategiei cu privire la evenimente în raport cu obiectivele generale de marketing, vânzări și organizare. • Identifică oportunități de mare impact pentru îmbunătățirea experienței clienților. Indicatori și strategie de marketing • Analizează și interpretează datele pentru a comunica evaluarea strategiei de marketing. • Participă la revizuirea activităților de marketing utilizând tabloul de bord. • Dezvoltă măsurători și indicatori cheie de performanță pentru a ajuta la evaluarea activităților de marketing. • Face recomandări privind metodologiile sau instrumentele adecvate pentru a operaționaliza strategia de marketing. • Măsoară în mod regulat piața, competitivitatea și performanța afacerii pentru a anticipa tendințele. • Implementează strategii de parteneriat pentru a rafina performanța canalului și a campaniei individuale, în scopul de a îmbunătăți programele de generare a cererii globale. • Participă activ la procesul anual de planificare a clienților/partenerilor. • Pregătește rapoarte periodice de vânzări care afișează volumul vânzărilor, vânzările potențiale și zonele de extindere a bazei de clienți propuse.Inspire Motion for Life: Apply Today!
As the leading mobility company, we work with tires, around tires and beyond tires to enable Motion for Life. Dedicated to enhancing our clients’ mobility and sustainability, Michelin designs and distributes the most suitable tires, services and solutions for our customers’ needs. Michelin provides digital services, maps and guides to help enrich trips and travels and make them unique experiences. Bringing our expertise to new markets, we invest in high-technology materials, 3D printing and hydrogen, to serve a wide a variety of industries—from aerospace to biotech. Headquartered in Greenville, South Carolina, Michelin North America has approximately 23,000 employees and operates 34 production facilities in the United States and Canada.
MICHELIN® tires have been ranked the #1 Tire Brand across major categories and segments by industry experts and consumers alike. For nearly three decades we’ve been recognized for our achievements in Customer Satisfaction, Performance, Durability, Technology and Innovation.
Michelin cares for the personal and professional development of its employees. We support career advancement through various options, which include: skill and career development, training, career exploration and work with cross-functional teams. We offer the possibility of a varied and fulfilling career path in an environment where unique contributions are valued.
Michelin offers 10 Business Resource Groups (BRGs) which are all-inclusive groups created and led by employees who have shared life experiences across various diversity dimensions. Each group supports business strategies and initiatives along with meeting the needs of members. The goal of each group is to help employees feel welcome and included, support employee engagement and encourage professional development. BRGs also provide cross-cultural support, career management resources and opportunities for community involvement.
Michelin provides equal employment opportunities to all employees and applicants for employment and prohibits discrimination and harassment of any type without regard to race, color, religion, sex (including pregnancy, gender identity, and sexual orientation), parental status, national origin, age, disability, genetic information (including family medical history), political affiliation, military service, or other non-merit-based factors. Consistent with these obligations, Michelin also provides reasonable accommodations to employees and applicants with disabilities and for sincerely held religious beliefs. If you need accommodation for any part of the employment process because of a disability, please contact us at accommodations@michelin.com.
This position is not available for immigration sponsorship.
Get in the driver’s seat and be on your way to a meaningful professional journey!