Michelin, the Worldwide leader in Tires, is hiring!
--------------------------
REALIZĂRI CHEIE SCONTATE Colectarea datelor și cercetare de piață: • Definește sfera cercetării de piață și a planificării, pentru sprijinirea dezvoltării strategiei de afaceri și monitorizarea performanței • Informare și elaborare de RFQ, selecția furnizorilor, punerea în discuție, dacă este cazul, a metodelor, a instrumentelor de eșantionare și de măsurare, implementarea și urmărirea activității de teren și a comunicării în cadrul organizației. • Evaluează sursele și metodele relevante de colectare a datelor și perspectivelor (de ex.: studiu cu privire la segmentare/analiză textuală etc.) de la clienții vizați (de ex.: OEM, distribuție, utilizatori finali profesioniști, consumatori). • Interpretează informații pentru a ajunge la concluzii și/sau pentru a identifica tendințe sau tipare semnificative. • Utilizează constatările din evaluarea activităților de marketing pentru a identifica îmbunătățiri și pentru a face recomandări pentru strategia de marketing • Proiectează și/sau implementează studii de cercetare a pieței și consumatorilor (de ex., calitate/cantitate, metodologii de cercetare adecvate, planuri de eșantionare, dezvoltă instrumente de măsurare etc.) și metode/instrumente (analiza textului pentru cuvinte extrase din rețelele sociale) pentru colectarea datelor, dacă este necesar • Interpretează informații, identificând tendințe sau modele semnificative într-o varietate de surse de informație. • Interpretează concluziile cheie ale analizei pentru a face recomandări, pentru a planifica etapele următoare și pentru a sprijini cerințele de afaceri • Animarea panourilor pentru colectarea informațiilor și feedback-ului de la clienți: comportamente, utilizări, teste cu privire la concepte. • Consultă literatura existentă și instituțiile, participă la seminare, cursuri de instruire și conferințe, identifică valori de referință din industrie, concurență și alte companii cu privire la metodele și instrumentele relevante și inovatoare de colectare și gestiunea a datelor și perspectivelor Managementul perspectivelor: • Combină date pentru a deriva perspective distinctive cu privire la mega-tendințele consumatorilor/utilizatorilor finali, tendințele socio-economice și structurile industriale. • Extrage și interpretează perspectivele pe baza analizei încrucișate a datelor pentru a identifica și prioritiza oportunitățile și acțiunile de corecție, în vederea inovării și revoluționării produselor și serviciilor organizației pentru dezvoltare • Identifică oportunitățile și zonele de creștere pentru evoluția pieței prin aplicarea perspectivelor. • Organizează perspectivele și sursele de date asociate pentru a le face accesibile și utilizabile pentru publicul intern și extern relevant. • Se asigură că perspectivele sunt relevante și înțelese de către alții, în întreaga organizație. • Selectează CVP cu impactul mai mare din procesul G2M, cartografierea experienței clienților pentru dezvoltarea modelului de afaceri, impactul (randamentul investiției) inițiativelor CEM asupra conversiei, argumentarea valorii mărcii pentru negocierile comerciale cu OEM… Managementul experienței clientului și utilizatorului: • Conduce schimbarea către un accent mai mare pus pe client în cadrul proceselor de dezvoltare a ofertei (produse – servicii – experiență) și de îndrumare a afacerilor. Exemplu: evaluează indicatori cheie de performanță cu privire la „accentul pus pe client”, precum NPS și îi colectează pentru a-i integra într-un tablou de bord la nivel de LB/regiune. • Utilizează diverși indicatori/diverse metodologii pentru a detecta potențialele oportunități sau amenințări la adresa produsului/serviciului/mărcii/organizației, cu scopul de a informa liderul strategiei de marketing. • Revizuiește și analizează piața concurenței pentru a detecta modele și tendințe și poate face recomandări sau ajustări ale activităților operaționale în baza informațiilor identificate. • Informează grupurile de resurse interne/externe pentru a sprijini proiectarea strategiei și tacticilor de marketing • Evaluează diferitele suporturi de comunicare pentru a prezenta informațiile cu privire la client (nevoi, comportamente, experiența clientului, satisfacția clientului,...) părților interesate (director de regiune, director de marketing, CEM, liderii modelului de afaceri,…) și în cadrul întregii organizații, în vederea îmbunătățirii accentului pus pe client (dezvoltare de cursuri de instruire, comunicarea experienței clientului, „Instagram-uri ale clientului”) • Valorifică perspectivele clienților dobândite prin intermediul analizelor pentru a informa deciziile de proiectare.Michelin is an equal employment opportunity employer of visible minorities, women, Indigenous persons and people with disabilities. If you need accommodation for any part of the employment application process because of a disability, please contact us at accommodations@michelin.com