EXECUTIVO DE VENDAS SENIOR

08 05 2024
:
Campinas, Brazilia
:
Services & Solutions
:
Regular
apply in romanian

EXECUTIVO DE VENDAS SENIOR

- - - - - - - - - - - -

REALIZĂRI CHEIE SCONTATE Managementul conturilor • Colectează informații de la client pentru a-i înțelege nevoile și cerințele detaliate. • Supraveghează monitorizarea relațiilor, inclusiv lecțiile învățate și feedbackul adecvat (finalizarea procesului). • Dezvoltă/generează noi piste prin monitorizarea tendințelor, efectuarea de cercetări, identificarea oportunităților, contactarea potențialilor clienți și stabilirea întâlnirilor. • Educă și dezvoltă relații cu clienții interni și externi, promovând parteneriate, căutând feedback și adresând în mod proactiv nevoile și solicitările clienților. • Extinde centrele de cumpărare ale clienților și cazurile de utilizare, în timp ce conduce ciclul de planificare a contului de client și asigurându-se că toate nevoile clienților și așteptările acestora sunt îndeplinite. • Dezvoltă programe de comunicare și de formare pentru a informa echipele de vânzări și marketing despre noi lansări de produse și schimbări în strategia organizațională. • Dezvoltă procese și proceduri pentru optimizarea eforturilor de management al conturilor și asigurarea realizării obiectivelor de vânzări. Managementul oportunităților • Dezvoltă planuri de acțiune de vânzări pentru vizarea clienților potențiali, transformându-i în vânzări. • Gestionează teritoriul propriu prin alocarea de timp și resurse. • Dezvoltă și menține planuri teritoriale pe termen mediu. • Colectează și diseminează informații despre piața concurenței. • Menține și actualizează lista cu obiectivele clienților. • Participă la generarea de piste strategice și dezvoltarea piețelor țintă. • Identifică potențialul de afaceri noi, profitabile pe anumite piețe. • Monitorizează acordurile de parteneriat pentru a se asigura că obiectivele parteneriatului rămân neschimbate. • Influențează diverse parteneriate pentru a îndeplini mai multe obiective. • Analizează informații complexe, identifică șabloane și implicații; înțelege faptul că o problemă poate avea o cauză de bază care inițial poate părea independentă de problema respectivă. Informații despre produse, servicii și industrie • Își promovează propria organizație în fața concurenței în termeni generali. • Identifică industriile conexe care ar putea avea impact asupra industriei proprii • Corelează cunoștințele despre produs cu nevoile implicite ale clientului. • Rezolvă probleme legate de produs. Negociere • Ajunge la soluții reciproc acceptabile în negocieri simple, formale, cu acționarii interni sau externi (de exemplu, negociază cu contractanții externi privind furnizarea unor servicii simple; negociază cu alte departamente privind partajarea costurilor). • Selectează o abordare a negocierilor bazată pe înțelegerea intereselor și priorităților fiecărei părți. Managementul valorii pentru client • Dezvoltă și execută promoții/programe la nivel de canal și client care valorifică ideile/mentalitatea de brand național și perspectivele consumatorilor pentru a genera preferințe sporite din partea consumatorilor și activitate din partea clienților. • Colaborează cu partenerii pentru strategii de vânzări și planificare pentru a asigura acuratețea prognozei, maximizarea oportunităților și dezvoltarea planurilor de realizare a obiectivelor organizației. • Identifică oportunitățile de afaceri bazate pe cunoștințe despre clienți, piețe, produse și servicii. • Coordonează activitățile de planificare cu alte departamente și alți factori interesați din cadrul organizației.