Commercial Account Executive- NJ/ Long Island

07 05 2024
:
Greenville, Statele Unite
:
Sales
:
Regular
apply in romanian

Commercial Account Executive- NJ/ Long Island

Michelin is hiring!

- - - - - - - - - - - -

REALIZĂRI CHEIE SCONTATE Managementul conturilor • Colectează informații de la client pentru a-i înțelege nevoile și cerințele detaliate. • Supraveghează monitorizarea relațiilor, inclusiv lecțiile învățate și feedbackul adecvat (finalizarea procesului). • Dezvoltă/generează noi piste prin monitorizarea tendințelor, efectuarea de cercetări, identificarea oportunităților, contactarea potențialilor clienți și stabilirea întâlnirilor. • Educă și dezvoltă relații cu clienții interni și externi, promovând parteneriate, căutând feedback și adresând în mod proactiv nevoile și solicitările clienților. • Extinde centrele de cumpărare ale clienților și cazurile de utilizare, în timp ce conduce ciclul de planificare a contului de client și asigurându-se că toate nevoile clienților și așteptările acestora sunt îndeplinite. • Dezvoltă programe de comunicare și de formare pentru a informa echipele de vânzări și marketing despre noi lansări de produse și schimbări în strategia organizațională. • Dezvoltă procese și proceduri pentru optimizarea eforturilor de management al conturilor și asigurarea realizării obiectivelor de vânzări. Managementul oportunităților • Dezvoltă planuri de acțiune de vânzări pentru vizarea clienților potențiali, transformându-i în vânzări. • Gestionează teritoriul propriu prin alocarea de timp și resurse. • Dezvoltă și menține planuri teritoriale pe termen mediu. • Colectează și diseminează informații despre piața concurenței. • Menține și actualizează lista cu obiectivele clienților. • Participă la generarea de piste strategice și dezvoltarea piețelor țintă. • Identifică potențialul de afaceri noi, profitabile pe anumite piețe. • Monitorizează acordurile de parteneriat pentru a se asigura că obiectivele parteneriatului rămân neschimbate. • Influențează diverse parteneriate pentru a îndeplini mai multe obiective. • Analizează informații complexe, identifică șabloane și implicații; înțelege faptul că o problemă poate avea o cauză de bază care inițial poate părea independentă de problema respectivă. Informații despre produse, servicii și industrie • Își promovează propria organizație în fața concurenței în termeni generali. • Identifică industriile conexe care ar putea avea impact asupra industriei proprii • Corelează cunoștințele despre produs cu nevoile implicite ale clientului. • Rezolvă probleme legate de produs. Negociere • Ajunge la soluții reciproc acceptabile în negocieri simple, formale, cu acționarii interni sau externi (de exemplu, negociază cu contractanții externi privind furnizarea unor servicii simple; negociază cu alte departamente privind partajarea costurilor). • Selectează o abordare a negocierilor bazată pe înțelegerea intereselor și priorităților fiecărei părți. Managementul valorii pentru client • Dezvoltă și execută promoții/programe la nivel de canal și client care valorifică ideile/mentalitatea de brand național și perspectivele consumatorilor pentru a genera preferințe sporite din partea consumatorilor și activitate din partea clienților. • Colaborează cu partenerii pentru strategii de vânzări și planificare pentru a asigura acuratețea prognozei, maximizarea oportunităților și dezvoltarea planurilor de realizare a obiectivelor organizației. • Identifică oportunitățile de afaceri bazate pe cunoștințe despre clienți, piețe, produse și servicii. • Coordonează activitățile de planificare cu alte departamente și alți factori interesați din cadrul organizației.

Inspire Motion for Life: Apply Today!

As the leading mobility company, we work with tires, around tires and beyond tires to enable Motion for Life. Dedicated to enhancing our clients’ mobility and sustainability, Michelin designs and distributes the most suitable tires, services and solutions for our customers’ needs. Michelin provides digital services, maps and guides to help enrich trips and travels and make them unique experiences. Bringing our expertise to new markets, we invest in high-technology materials, 3D printing and hydrogen, to serve a wide a variety of industries—from aerospace to biotech. Headquartered in Greenville, South Carolina, Michelin North America has approximately 23,000 employees and operates 34 production facilities in the United States and Canada.

MICHELIN® tires have been ranked the #1 Tire Brand across major categories and segments by industry experts and consumers alike. For nearly three decades we’ve been recognized for our achievements in Customer Satisfaction, Performance, Durability, Technology and Innovation.

Michelin cares for the personal and professional development of its employees. We support career advancement through various options, which include: skill and career development, training, career exploration and work with cross-functional teams. We offer the possibility of a varied and fulfilling career path in an environment where unique contributions are valued.

Michelin offers 10 Business Resource Groups (BRGs) which are all-inclusive groups created and led by employees who have shared life experiences across various diversity dimensions. Each group supports business strategies and initiatives along with meeting the needs of members. The goal of each group is to help employees feel welcome and included, support employee engagement and encourage professional development. BRGs also provide cross-cultural support, career management resources and opportunities for community involvement.

Michelin provides equal employment opportunities to all employees and applicants for employment and prohibits discrimination and harassment of any type without regard to race, color, religion, sex (including pregnancy, gender identity, and sexual orientation), parental status, national origin, age, disability, genetic information (including family medical history), political affiliation, military service, or other non-merit-based factors. Consistent with these obligations, Michelin also provides reasonable accommodations to employees and applicants with disabilities and for sincerely held religious beliefs. If you need accommodation for any part of the employment process because of a disability, please contact us at accommodations@michelin.com.

This position is not available for immigration sponsorship.

Get in the driver’s seat and be on your way to a meaningful professional journey!