Offer published on 24 02 2025
Brand Manager - Agriculture
-
- Location
- : GREENVILLE, SC, Statele Unite
-
- Contract Type
- : Regular
Description
Michelin is hiring!
- - - - - - - - - - - -
REALIZĂRI CHEIE SCONTATE Managementul perspectivelor și experienței clientului/utilizatorului final • Interpretează perspectivele pentru a identifica și prioritiza oportunitățile de inovare și revoluționare a produselor și serviciilor organizației. • Identifică oportunitățile și zonele de creștere pentru evoluția pieței prin aplicarea perspectivelor. • Sintetizează perspective și date de piață dintr-o varietate de surse pentru a identifica și anticipa comportamentul consumatorului/utilizatorului final • Valorifică perspectivele clienților pentru a anticipa nevoile și obstacolele legate de experiența clientului. • Proiectează și testează interacțiuni pe platforma de experiențe. • Colaborează cu departamentul de vânzări/CEM pentru a integra pe deplin toate punctele de contact ale clienților din cadrul experienței clienților. • Utilizează perspective pentru a verifica dacă programele și inițiativele se adresează nevoilor consumatorului/utilizatorului final. • Creează rapoarte și rezumate ale datelor pentru dezvoltarea produselor, managerii de publicitate și alți lideri ai companiei • Se asigură că perspectivele sunt relevante și înțelese în regiune. Strategie/planificare de marketing • Evaluează impactul potențial al forțelor de mediu mai ample asupra modelului de afaceri, coordonează departamentele, segmentele și omologii organizației pentru a asigura alinierea continuă cu strategia privind modelul de afaceri și investițiile. • Oferă îndrumare și leadership strategic echipei de marketing și echipelor afiliate cu privire la modelul de afaceri. • Analizează datele pentru a comunica evoluția strategiei privind modelul de afaceri. • Traduce strategia privind modelul de afaceri în planuri operaționale, incluzând elemente de analiză, planificare, implementare și control. • Oferă o justificare pentru modificările aduse modelului de afaceri pe baza datelor interne/externe. • Facilitează colaborarea între funcții pentru inițiative de marketing specifice. • Asigură coerența implementării planului de marketing în cadrul funcțiilor de marketing. Inovarea și dezvoltarea produselor/serviciilor • Gestionează dezvoltarea unui plan de ciclu de viață pentru modelul de afaceri. • Identifică blocajele care reduc efectele și/sau face recomandări pentru a le depăși. • Implementează practicile de cultivare a relațiilor cu clienții și/sau partenerii cu capital înalt pentru a obține perspective privind cerințele pentru ofertele de servicii curente sau noi. • Cultivă o cultură a proiectelor bazate pe logica serviciilor, încurajând toate strategiile și acțiunile să se bazeze pe schimbul de servicii. Managementul valorii pentru client • Dezvoltă și implementează planuri strategice pentru clienții țintă pe baza modelului de afaceri. • Supraveghează implementarea proiectelor pilot cu privire la modelul de afaceri, monitorizează rezultatele și face recomandări pentru punerea in aplicare a noilor inițiative care vor beneficia organizația. Venituri și profitabilitate • Identifică problemele și oportunitățile de afaceri prin analizarea datelor financiare și nefinanciare • Atinge obiectivele de management al veniturilor în cadrul modelului de afaceri regional. • Efectuează analize corespunzătoare de rentabilitate și face recomandări pentru a sprijini deciziile pe termen scurt și lung (de exemplu, pragul de rentabilitate, costul relevant, marja de contribuții, programarea liniară, analizele de sensibilitate și incertitudine etc.). Managementul proiectelor • Gestionează proiecte complexe, cu multe fațete/interconectate, care depășesc zona proprie sau limitele departamentului. • Determină nevoile de resurse pentru proiecte multidimensionale sau cu mai multe etape. • Aplică metodologia recunoscută de management al proiectelor pentru gestionarea sferei, resurselor, timpului, costului, calității, riscurilor și comunicărilor.Inspire Motion for Life: Apply Today!
As the leading mobility company, we work with tires, around tires and beyond tires to enable Motion for Life. Dedicated to enhancing our clients’ mobility and sustainability, Michelin designs and distributes the most suitable tires, services and solutions for our customers’ needs. Michelin provides digital services, maps and guides to help enrich trips and travels and make them unique experiences. Bringing our expertise to new markets, we invest in high-technology materials, 3D printing and hydrogen, to serve a wide a variety of industries—from aerospace to biotech. Headquartered in Greenville, South Carolina, Michelin North America has approximately 23,000 employees and operates 34 production facilities in the United States and Canada.
MICHELIN® tires have been ranked the #1 Tire Brand across major categories and segments by industry experts and consumers alike. For nearly three decades we’ve been recognized for our achievements in Customer Satisfaction, Performance, Durability, Technology and Innovation.
Michelin cares for the personal and professional development of its employees. We support career advancement through various options, which include: skill and career development, training, career exploration and work with cross-functional teams. We offer the possibility of a varied and fulfilling career path in an environment where unique contributions are valued.
Michelin offers 10 Business Resource Groups (BRGs) which are all-inclusive groups created and led by employees who have shared life experiences across various diversity dimensions. Each group supports business strategies and initiatives along with meeting the needs of members. The goal of each group is to help employees feel welcome and included, support employee engagement and encourage professional development. BRGs also provide cross-cultural support, career management resources and opportunities for community involvement.
Michelin provides equal employment opportunities to all employees and applicants for employment and prohibits discrimination and harassment of any type without regard to race, color, religion, sex (including pregnancy, gender identity, and sexual orientation), parental status, national origin, age, disability, genetic information (including family medical history), political affiliation, military service, or other non-merit-based factors. Consistent with these obligations, Michelin also provides reasonable accommodations to employees and applicants with disabilities and for sincerely held religious beliefs. If you need accommodation for any part of the employment process because of a disability, please contact us at accommodations@michelin.com.
This position is not available for immigration sponsorship.
Get in the driver’s seat and be on your way to a meaningful professional journey!