În acest domeniu cu mai multe funcții de management, vânzările se bazează pe contact direct și pe o cunoaștere detaliată a produselor și serviciilor companiei.
La Michelin, rolurile din vânzări sunt la fel de variate ca și diferitele noastre domenii de activitate și oferă un potențial puternic pentru dezvoltarea unei cariere internaționale.
Key Account Manager
Definește strategia de business pentru conturile sale.
Construiește și dezvoltă un parteneriat pe termen lung cu clientul.
Este interfața pentru toate aspectele comerciale dintre Michelin și client.
Propune și pune în aplicare oferte comerciale pentru unul sau mai multe conturi-cheie.
Director de vânzări
Primește și răspunde cererilor comerciale ale clienților.
Gestionează comenzile și urmărește portofoliile clienților.
Asigură relansarea și completarea acțiunilor echipelor de vânzări din teren.
Satisface nevoile și fidelizează clientul: reclamații, facturare, contabilitate, credit.
Director de Operațiuni pe Țară
Gestionează operațiunile zilnice de afaceri pentru o anumită țară, pentru a atinge obiective cantitative și calitative.
Sector Sales Manager
Responsabil de vânzarea produselor într-o zonă geografică definită, precum și de elaborarea și executarea planurilor, obiectivelor și bugetelor comerciale, ca parte a strategiei generale de afaceri a regiunii și a Grupului. Asistă reprezentanții de vânzări și managerii cheie în gestionarea relațiilor lor și în negocierile contractuale cu clienții majori. Dezvoltă abilități de afaceri în cadrul sectorului. Este responsabil pentru managementul și motivarea generală a echipei comerciale a sectorului.