Offer published on 02 06 2025
Regional Sales Manager – Material Handling Solutions
-
- Location
- : Indianapolis, IN, Statele Unite
-
- Contract Type
- : Regular
Description
Michelin is hiring!
- - - - - - - - - - - -
REALIZĂRI CHEIE SCONTATE Dezvoltarea angajaților • Comunică așteptările și obiectivele oferind feedback continuu și gestionând neajunsurile. • Echilibrează volumul de muncă, angajamentele și prioritățile persoanelor în raport cu cele ale companiei când stabilește așteptările și alocă sarcinile. • Monitorizează și asigură utilizarea eficientă și adecvată a resurselor, instrumentelor. • Utilizează stabilirea obiectivelor individuale și de grup pentru a maximiza performanța. • Pune sub semnul întrebării reguli sau practici care prezintă bariere inadecvate pentru acțiuni independente și luarea deciziilor. • Aduce performanțele excelente în atenția organizației. • Caută resurse care vor îmbunătăți productivitatea echipei. • Dezvoltă și sprijină planurile de carieră ale angajaților și oportunitățile de învățare. • Aplică politicile și procedurile companiei în gestionarea performanței subalternilor direcți. • Oferă îndrumare în diferite domenii, identificând nevoile de instruire și dezvoltare pentru a sprijini creșterea profesională. Satisfacția clienților • Răspunde la nevoile clienților/partenerilor interni într-un mod prompt, profesional, util și politicos, indiferent de atitudine. • Arată clienților/partenerilor interni că perspectivele lor sunt apreciate. • Se adaptează la diferite stiluri de lucru, personalități și medii culturale ale persoanelor cu care lucrează Responsabilizare • Deleagă autoritatea potrivit nivelului de responsabilitate, responsabilizând personalul pentru angajamentele convenite de comun acord. • Sprijină personalul în asumarea unor acțiuni independente, oferind îndrumări pe parcurs. • Atunci când personalul are competențele necesare realizării activității, recurge mai degrabă la delegarea responsabilității decât la preluarea îndeplinirii sarcinii sau la micro-management. Pentru perimetrul dat Managementul teritoriului • Face prognoze și proiecții de venituri pentru teritoriu. • Dezvoltă și menține planuri teritoriale pe termen lung. Negociere • Sprijină schimbările de afaceri, acționând ca punct de contact unic pentru persoanele interesate de rang superior, facilitând relațiile dintre acestea. • Creează un mediu deschis și constructiv pentru negociere, asigurând toate părțile că o soluție echitabilă va fi atinsă. • Convinge pe alții să revizuiască cererile lor și să își reconsidere pozițiile. • Exprimă idei/soluții într-un mod adecvat pentru a depăși rezistența, plângeri și frustrările altora. • Construiește raport cu celelalte părți pentru a stimula relații pozitive și productive. • Creează valoare bazată pe interese comune pentru a obține situații în care toată lumea câștigă. Cunoștințe tehnice despre produse și servicii • Potrivește produsul/serviciul cu nevoile evidente ale clientului. • Localizează și utilizează expertiza altora pentru a îmbunătăți cunoștințele despre produse. • Afișează cunoștințe despre felul în care produsele/serviciile se compară cu cele ale concurenței. Managementul valorii pentru client • Sprijină oportunitățile noi de afaceri, dezvoltând și analizând cazurile de afaceri, strategiile de piață, cerințele legate de tranzacții, potențialul de afaceri și aspectele financiare. • Colaborează cu partenerii pentru strategii de vânzări și planificare pentru a asigura acuratețea prognozei, maximizarea oportunităților și dezvoltarea planurilor de realizare a obiectivelor organizației. • Coordonează activitățile de planificare cu alte departamente și alți factori interesați din cadrul organizației. • Monitorizează indicatorii cheie de performanță și este responsabil pentru punerea în aplicare a măsurilor de corecție, atunci când este cazul, pentru a maximiza performanța și pentru a obține venituri și buget de venituri operaționale.Inspire Motion for Life: Apply Today!
As the leading mobility company, we work with tires, around tires and beyond tires to enable Motion for Life. Dedicated to enhancing our clients’ mobility and sustainability, Michelin designs and distributes the most suitable tires, services and solutions for our customers’ needs. Michelin provides digital services, maps and guides to help enrich trips and travels and make them unique experiences. Bringing our expertise to new markets, we invest in high-technology materials, 3D printing and hydrogen, to serve a wide a variety of industries—from aerospace to biotech. Headquartered in Greenville, South Carolina, Michelin North America has approximately 23,000 employees and operates 34 production facilities in the United States and Canada.
MICHELIN® tires have been ranked the #1 Tire Brand across major categories and segments by industry experts and consumers alike. For nearly three decades we’ve been recognized for our achievements in Customer Satisfaction, Performance, Durability, Technology and Innovation.
Michelin cares for the personal and professional development of its employees. We support career advancement through various options, which include: skill and career development, training, career exploration and work with cross-functional teams. We offer the possibility of a varied and fulfilling career path in an environment where unique contributions are valued.
Michelin offers 10 Business Resource Groups (BRGs) which are all-inclusive groups created and led by employees who have shared life experiences across various diversity dimensions. Each group supports business strategies and initiatives along with meeting the needs of members. The goal of each group is to help employees feel welcome and included, support employee engagement and encourage professional development. BRGs also provide cross-cultural support, career management resources and opportunities for community involvement.
Michelin provides equal employment opportunities to all employees and applicants for employment and prohibits discrimination and harassment of any type without regard to race, color, religion, sex (including pregnancy, gender identity, and sexual orientation), parental status, national origin, age, disability, genetic information (including family medical history), political affiliation, military service, or other non-merit-based factors. Consistent with these obligations, Michelin also provides reasonable accommodations to employees and applicants with disabilities and for sincerely held religious beliefs. If you need accommodation for any part of the employment process because of a disability, please contact us at accommodations@michelin.com.
This position is not available for immigration sponsorship.
Get in the driver’s seat and be on your way to a meaningful professional journey!