Marketing

Offer published on 21 07 2025

Manager prețuri

  • Location
    : GREENVILLE, SC, Statele Unite
  • Contract Type
    : Regular

Description

Manager prețuri

Michelin is hiring!

- - - - - - - - - - - -

REALIZĂRI CHEIE SCONTATE Managementul prețurilor și veniturilor • Dezvoltă strategii de stabilire a prețurilor aliniate cu obiectivele financiare, de marketing și strategice ale întreprinderii (segment, branding, poziționare, direcționare, etc.) • Revizuiește strategiile de stabilire a prețurilor necesare pentru a se adapta condițiilor de piață în schimbare. • Oferă altora coaching cu privire la tehnici și metode de stabilire a prețurilor. • Oferă supraveghere organizațională în ceea ce privește stabilirea prețurilor. • Prevede schimbările de piață și tendințele și anticipează modul de adaptare la acestea • Demonstrează înțelegerea modului în care sistemele de management al veniturilor sprijină diverse propuneri de valoare ale organizației. • Descrie structura costurilor și a prețurilor unei organizații date, precum și produsele/serviciile sale. • Descrie diverse metode de calcul al costurilor pentru produse și servicii • Demonstrează înțelegerea modului în care costurile și prețurile pot sprijini obiectivele organizaționale Procesarea datelor • Analizează și interpretează informații pentru a identifica tendințe sau tipare semnificative. • Verifică cu tact și diplomație pentru a obține date, atunci când ceilalți sunt reticenți în a oferi informații. • Identifică produsele și serviciilor industriilor conexe și ale concurenței care au impact asupra întreprinderii (segment, branding, poziționare, vizarea clienților, etc.) • Demonstrează înțelegerea aprofundată a industriei propriei organizații Informații de afaceri: • Demonstrează o înțelegere solidă a instrumentelor, metodelor, strategiilor pentru analiza performanței informațiilor de afaceri. • Folosește diverși indicatori și diverse metodologii pentru măsurarea performanței afacerii în raport cu obiectivele financiare. • Identifică problemele și oportunitățile de afaceri prin analizarea datelor financiare și nefinanciare la nivel de tranzacție, în cadrul organizației. • Atinge obiectivele de management al veniturilor în cadrul departamentului propriu sau în zona sa funcțională. • Efectuează analize corespunzătoare de rentabilitate și face recomandări pentru a sprijini deciziile pe termen scurt și lung (de exemplu, pragul de rentabilitate, costul relevant, marja de contribuții, programarea liniară, analizele de sensibilitate și incertitudine etc.). Strategia de marcă și marketing • Utilizează punctului unic de vânzare al produsului sau serviciului pentru a-l diferenția de concurență. • Utilizează instrumente simple, cum ar fi hărțile de poziționare a mărcii și produsului, pentru a vizualiza și interpreta poziția organizației în raport cu concurența. • Obține informații pentru a ajuta la dezvoltarea strategiei de stabilire a prețurilor de marketing. • Folosește legăturile dintre strategia de stabilire a prețurilor de marketing și indicii organizaționali, de exemplu, veniturile, marja brută, profitul și pierderea etc. Produse și servicii • Utilizează instrumente simple, cum ar fi hărțile de poziție a produsului, pentru a vizualiza și interpreta poziția și marca organizației în raport cu concurenții. • Corelează produsele/serviciile cu nevoile evidente ale clientului și cu cele ale concurenței. • Face diferența între caracteristicile și beneficiile produselor/serviciilor. • Demonstrează o cunoaștere aprofundată a principiilor de marketing (de exemplu, segmentare, poziționare, mix de marketing, branding). • Demonstrează înțelegerea ofertelor și piețelor organizației. • Obține informații pentru a ajuta la dezvoltarea strategiei de stabilire a prețurilor de marketing. • Demonstrează înțelegerea legăturilor dintre strategia de stabilire a prețurilor de marketing și indicii organizaționali, de exemplu veniturile, marja brută etc. • Folosește toate formele de comunicare (prezentări verbale, scrise, formale și electronice) într-un mod clar și precis pentru a comunica cu clientul cu privire la valoare. • Oferă argumente de valoare (cu privire la produse/servicii) pentru personalul de vânzări

Inspire Motion for Life: Apply Today!

As the leading mobility company, we work with tires, around tires and beyond tires to enable Motion for Life. Dedicated to enhancing our clients’ mobility and sustainability, Michelin designs and distributes the most suitable tires, services and solutions for our customers’ needs. Michelin provides digital services, maps and guides to help enrich trips and travels and make them unique experiences. Bringing our expertise to new markets, we invest in high-technology materials, 3D printing and hydrogen, to serve a wide a variety of industries—from aerospace to biotech. Headquartered in Greenville, South Carolina, Michelin North America has approximately 23,000 employees and operates 34 production facilities in the United States and Canada.

MICHELIN® tires have been ranked the #1 Tire Brand across major categories and segments by industry experts and consumers alike. For nearly three decades we’ve been recognized for our achievements in Customer Satisfaction, Performance, Durability, Technology and Innovation.

Michelin cares for the personal and professional development of its employees. We support career advancement through various options, which include: skill and career development, training, career exploration and work with cross-functional teams. We offer the possibility of a varied and fulfilling career path in an environment where unique contributions are valued.

Michelin offers 10 Business Resource Groups (BRGs) which are all-inclusive groups created and led by employees who have shared life experiences across various diversity dimensions. Each group supports business strategies and initiatives along with meeting the needs of members. The goal of each group is to help employees feel welcome and included, support employee engagement and encourage professional development. BRGs also provide cross-cultural support, career management resources and opportunities for community involvement.

Michelin provides equal employment opportunities to all employees and applicants for employment and prohibits discrimination and harassment of any type without regard to race, color, religion, sex (including pregnancy, gender identity, and sexual orientation), parental status, national origin, age, disability, genetic information (including family medical history), political affiliation, military service, or other non-merit-based factors. Consistent with these obligations, Michelin also provides reasonable accommodations to employees and applicants with disabilities and for sincerely held religious beliefs. If you need accommodation for any part of the employment process because of a disability, please contact us at accommodations@michelin.com.

This position is not available for immigration sponsorship.

Get in the driver’s seat and be on your way to a meaningful professional journey!

apply in romanian