Marketing
Offer published on 25 09 2025
Manager de marketing B2B B2C
-
- Location
- : Barueri, Brazilia
-
- Contract Type
- : Regular
Description
Manager de marketing B2B B2C
- - - - - - - - - - - -
REALIZĂRI CHEIE SCONTATE Manager Dezvoltarea angajaților • Comunică așteptările și obiectivele oferind feedback continuu și gestionând neajunsurile. • Echilibrează volumul de muncă, angajamentele și prioritățile persoanelor în raport cu cele ale companiei când stabilește așteptările și alocă sarcinile. • Monitorizează și asigură utilizarea eficientă și adecvată a resurselor, instrumentelor. • Utilizează stabilirea obiectivelor individuale și de grup pentru a maximiza performanța. • Pune sub semnul întrebării reguli sau practici care prezintă bariere inadecvate pentru acțiuni independente și luarea deciziilor. • Aduce performanțele excelente în atenția organizației. • Caută resurse care vor îmbunătăți productivitatea echipei. • Dezvoltă și sprijină planurile de carieră ale angajaților și oportunitățile de învățare. • Aplică politicile și procedurile companiei în gestionarea performanței subalternilor direcți. • Oferă îndrumare în diferite domenii, identificând nevoile de instruire și dezvoltare pentru a sprijini creșterea profesională. Orientare pe client și satisfacția clientului • Răspunde la nevoile clienților/partenerilor interni într-un mod prompt, profesional, util și politicos, indiferent de atitudine. • Arată clienților/partenerilor interni că perspectivele lor sunt apreciate. • Se adaptează la diferite stiluri de lucru, personalități și medii culturale ale persoanelor cu care lucrează Responsabilizare • Deleagă autoritatea potrivit nivelului de responsabilitate, responsabilizând personalul pentru angajamentele convenite de comun acord. • Sprijină personalul în asumarea unor acțiuni independente, oferind îndrumări pe parcurs. • Atunci când personalul are competențele necesare realizării activității, recurge mai degrabă la delegarea responsabilității decât la preluarea îndeplinirii sarcinii sau la micro-management. Pentru perimetrul dat Branding & Poziționare: • Asigură coordonarea și implementarea portofoliului de produse/servicii prin implementarea strategiei de brand. • Echilibrează nevoile lansărilor de produse individuale și stabilește prioritățile în portofoliul de branding pentru a atinge obiectivele generale. • Asigură propunerile de valoare ca strategie pentru atingerea poziției de piață dorite. • Prioritizează segmentele țintă care sunt cele mai profitabile, precum și cel mai bine aliniate cu strategia organizației pe termen lung. • Gestionează strategii și bugete pentru comunicare de marketing integrată. • Stabilește și monitorizează toate aspectele strategiei de marketing (și anume, comunicarea de marketing integrată, fidelizarea clienților, performanța produselor etc.) • Oferă consultanță și îndrumări de specialitate cu privire la comunicarea de marketing pentru inițiativele de marketing integrate ale organizației. Perspective și cunoștințe despre industrie • Identifică tendințele clienților/utilizatorilor finali și diferitele tipuri de perspective. • Identifică pozițiile produselor și serviciilor principalilor concurenți pe piață. • Identifică oportunități de mare impact pentru îmbunătățirea experienței clienților. • Sprijină eforturile continue de educare cu privire la produse, pentru a informa angajații și clienții cu privire la cele mai recente inovații în domeniul experienței clienților. • Asigură benchmarking competitiv regulat și cele mai bune practici pentru sporirea gradului de conștientizare în rândul clienților. Marketing multi-canal • Implementează planul anual multi-canal, în colaborare cu echipele de marketing și vânzări. • Contribuie la strategia de comunicare a echipei de planificare pentru toate campaniile, inclusiv ierarhia mesajelor, focalizarea produselor și segmentare. • Creează și îmbunătățește sistemele de raportare pentru a urmări indicii de calitate ai portalului și rezultatele. • Identifică și dezvoltă indici pentru a măsura succesul platformei de împuternicire și identifică oportunitățile de creștere a conversiei și valorii. Planificarea de marketing • Determină o creștere strategică a obiectivelor de consum definite prin alinierea produselor și a canalelor de distribuție adecvate, inclusiv en-gros, comerțul electronic și comerțul cu amănuntul. • Evaluează impactul potențial al forțelor de mediu mai ample asupra strategiei de marketing, de exemplu cultura, etica, economia, politica, cadrele juridice și durabilitatea. • Se coordonează cu departamentele, segmentele și omologii organizației pentru a asigura alinierea continuă între strategiile organizaționale și investiții. • Dezvoltă o asumare efectivă a responsabilității de conducere în utilizarea perspectivelor de consum, prin crearea de planuri strategice axate pe consumatori și prin luarea de decizii respectate. Strategie și indicatori de marketing • Identifică nevoia de informații suplimentare pentru a sprijini dezvoltarea strategiei de marketing. • Face recomandări inițiale privind metodologiile și instrumentele adecvate pentru a operaționaliza strategia de marketing. • Identifică tendințele în cercetarea pieței și a consumatorilor și caută posibile cauze și raționamente în ceea ce privește oportunitățile și problemele. • Măsoară în mod regulat piața, competitivitatea și performanța afacerii pentru a anticipa tendințele. • Analizează datele de măsurare pentru a informa evaluarea strategiei de marketing. • Interpretează datele de ieșire din sistemele de control ale organizației pentru a informa monitorizarea strategiei de marketing. • Participă și coordonează revizuirea activităților de marketing utilizând criterii de măsurare stabilite. • Dezvoltă măsurători și indicatori cheie de performanță pentru a ajuta la evaluarea activităților de marketing Managementul prețurilor și profitabilității • Identifică problemele și oportunitățile de afaceri prin analizarea datelor financiare și nefinanciare. • Atinge obiectivele de management al veniturilor (CLA/PA) în cadrul zonei de afaceri regionale și aliniază aceste obiective cu CEM în privința bugetului. • Efectuează analize corespunzătoare de rentabilitate (Coordonare de pilotaj) și face recomandări pentru a sprijini acțiunile de luare a deciziilor pe termen scurt și lung (corective/de optimizare). • Demonstrează o înțelegere a relației dintre stabilirea preșurilor și obiectivele globale financiare, de marketing și strategice ale organizației.