Sales
Offer published on 11 09 2025
Key Account Manager - Mining India
-
- Location
- : Pune, India
-
- Contract Type
- : Regular
Description
Key Account Manager - Mining India
- - - - - - - - - - - -
REALIZĂRI CHEIE SCONTATE DEZVOLTAREA CONTURILOR ȘI OPORTUNITĂȚILOR • Dezvoltă procese și proceduri pentru optimizarea eforturilor de management al conturilor și asigurarea realizării obiectivelor de vânzări (online, offline). • Efectuează o analiză a cererii de servicii și influențează părțile interesate pentru a se asigura că resursele necesare sunt disponibile pentru a furniza serviciile necesare. • Inițiază îmbunătățirea serviciilor, produselor și sistemelor. • Extinde centrele de cumpărare ale clienților și cazurile de utilizare, în timp ce conduce ciclul de planificare a contului de client și asigurându-se că toate nevoile clienților și așteptările acestora sunt îndeplinite. • Consiliază echipa de vânzări cu privire la produse și servicii și la problemele cu care se confruntă clienții. • Monitorizează rezultatele vânzărilor, competitivitatea pe piață și tendințele pieței și face recomandări atunci când este necesar • Implementează strategii de fidelizare a clienților pentru a asigura o afacere viitoare. • Identifică problemele și oportunitățile de afaceri prin analizarea datelor financiare și nefinanciare la nivel de tranzacție, în cadrul organizației. • Efectuează analize corespunzătoare de rentabilitate și face recomandări pentru a sprijini deciziile pe termen scurt și lung (de exemplu, pragul de rentabilitate, costul relevant, marja de contribuții, programarea liniară, analizele de sensibilitate și incertitudine etc.). NEGOCIERE • Exprimă idei/soluții într-un mod adecvat pentru a depăși rezistența, plângerile și frustrările altora. • Construiește raport cu celelalte părți pentru a stimula relații pozitive și productive. • Potrivește în mod eficient cunoștințele despre produs cu nevoile implicite ale clientului. • Negociază la nivel înalt cu privire la aspectele tehnice și comerciale, pentru a se asigura că clienții, furnizorii și alte părți interesate înțeleg și sunt de acord cu privire la ce va răspunde nevoilor lor și că sunt definite acordurile corespunzătoare privind nivelul serviciilor. • Dezvoltă strategii și poziții de negociere prin studierea integrării noilor inițiative cu strategiile și operațiunile organizației (inclusiv afaceri online). MANAGEMENTUL VALORII PENTRU CLIENT ȘI PARTENERIATE DE AFACERI • Stabilește și menține contactele din industrie și cu clienții pentru continuarea relațiilor bune și dezvoltarea oportunităților de afaceri. • Dezvoltă relații profitabile noi de afaceri și oportunități pentru profitabilitate sporită din conturile existente. • Definește și implementează noi procese și capabilități de vânzări, inclusiv managementul teritoriului, gestionarea contului cheie și a distribuitorilor și metodologii de vânzări structurate. • Conduce prin forța exemplului și favorizează un mediu de încredere reciprocă prin comunicare clară, dialog deschis și comportament consecvent. • Formează alianțe cu persoane din diferite unități organizaționale pentru a lucra spre obiective mutuale. • Cultivă și dezvoltă noi oportunități pentru construirea unor relații de afaceri pe termen lung. • Proiectează și implementează inițiative de creștere a gradului actual și viitor de penetrare a pieței. • Colaborează cu specialiștii de marketing pentru a valorifica cunoștințele despre produs și promoțiile. • Maximizează oportunitățile de brand și aliniază produsele și/sau serviciile cu baza de clienți. INFORMAȚII DESPRE PRODUSE, SERVICII ȘI INDUSTRIE • Pentru o anumită ofertă, evaluează produsul/serviciul și concurența directă în scopul de a poziționa propria organizație în mod corespunzător. • Identifică și explică clienților tendințele industriei • Explică clienților tendințele industriei. • Utilizează cunoștințe despre produse/servicii alternative pentru a permite vânzări suplimentare. • Rezolvă probleme legate de produs.