Marketing

Offer published on 03 07 2025

Manager categorii de servicii

  • Location
    : Curitiba, Brazilia
  • Contract Type
    : Regular

Description

Manager categorii de servicii

- - - - - - - - - - - -

REALIZĂRI CHEIE SCONTATE Go to market • Utilizează datele despre clienți pentru a identifica și a segmenta clienții/utilizatorii/piața Identifică populația-țintă de clienți pentru noi oferte de servicii • Coordonează estimările de cereri de servicii și realizează pilotajul comercial (S&OP, PILOC) • Gestionează și facilitează comunicarea transversă în vederea atingerii obiectivelor • Dezvoltă conținut nou, pentru a sprijin activiățile de marketing Informații și parteneriate de business (adoptarea și adaptarea acestora) • Oferă support (către hub și către managementul regional) în dezvoltarea de value propositions Lucrează împreună cu desinerii de servicii/echipa de marketing, pentru a elabora povestiri despre experiența utilizatorilor, module de training și liste de cerințe • Monitorizează acordurile de parteneriat pentru a se asigura că obiectivele parteneriatului rămân neschimbate. Escalează problemele atunci când este necesar • Facilitează o comunicare/discuții deschise între actorii cheie din proces (KAM, Consultanți servicii, clienți, parteneri, etc.), utilizând feedbackul acestora pentru a evalua și promova înțelegerea ofertei • Lucrează îndeaproape cu echipele de vânzări pentru a înțelege obiectivele clienților si pentru a se asigura că aceștia beneficiază de întreaga valoare a produselor sau serviciilor și de suportul client potrivit Urmărire și ameliorare • Monitorizează oferta de servcii/ nivelul de brand awareness/ performața pentru a identifica posibile schimbări în strategia de servicii sau de brand • Analizează și interpretează date despre performanța serviciilor și face recomandări de îmbunătățiri (support nivelul 3 : dacă apare o problemă sau o neregulă, nivelul de urgență și constrângerile de timp) • Se consultă cu echipa de design de servicii pentru a crea noi elemente care reprezintă brandul/ serviciile • Colaborează cu echipa de operațiuni pentru a îmbunătăți sau actualiza oferta de servicii • Gestionează activitățile curente si circuitul de urmărire și amelorare, inclusiv acordurile de servicii cu diferiți factori cheie • Îi provoacă pe clienți să ia in considerare aspecte dificile care sunt însă în interesul lor • Adună informații de la clienți pentru a înțelege nevoile și cerințele acestora în detaliu • Se asigură de monitorizarea relațiilor de business, inclusiv de sinteza învățămintelor si a feedback-ului (realizarea buclajului).
apply in romanian