Supply Chain
Offer published on 18 06 2025
Customer Service Reprezentant
-
- Location
- : Querétaro, Mexic
-
- Contract Type
- : Regular
Description
Customer Service Reprezentant
- - - - - - - - - - - -
REALIZĂRI CHEIE ASTEPTATE Gestiunea comenzilor și livrărilor • Captează, înregistrează și alocă comenzile clienților în funcție de nevoile clienților, de contract și de nivelul de servicii definit • Propune alternative la produse, în cazul retragerii sau deficitului de produse • Dacă este cazul, optimizează, planifică și coordonează livrarea împreună cu clienții și partenerii Monitorizează execuția • Se ocupă de portofoliul de comenzi al clienților și monitorizează execuția • Asigură legătura cu partenerii relevanți, pentru a asigura livrarea la timp și îndeplinirea angajamentului cu privire la servicii • Alertează proactiv clientul în cazul oricăror evenimente, întârzieri sau eșecuri legate de îndeplinirea angajamentului cu privire la servicii și se implică în căutarea unei soluții pentru client • Informează și ține legătura cu clientul Gestionează solicitările • Capturează solicitările și cererile clienților • Analizează și furnizează soluții la problemele semnalate sau un răspuns corespunzător • Contactează, ține legătura și finalizează procesul cu clientul • Efectuează analiza de bază a cauzelor principale și implementează acțiuni de corecție pentru eliminarea repetării. • Comunică problemele care se repetă partenerului(lor) intern(i) relevant(ți), pentru identificarea de soluții Sprijină vânzările • Profită de oportunități pentru maximizarea vânzărilor și vânzări încrucișate, ca răspuns la comenzile, solicitările și gestiunea portofoliului clienților Aplică și îmbunătățește metodele de lucru • Aplică standarde și proceduri (inclusiv norme de control intern și embargo…). • Contribuie la dezvoltarea permanentă, pentru îmbunătățirea metodelor de lucru și creșterea satisfacției clienților