Sales

Offer published on 21 07 2025

Cust Rel. & Success Spec

  • Location
    : Dubaï, Emiratele Arabe Unite
  • Contract Type
    : Regular

Description

Cust Rel. & Success Spec

- - - - - - - - - - - -

REALIZĂRI CHEIE SCONTATE În rolul de manager: • Comunică așteptările și obiectivele oferind feedback continuu și gestionând neajunsurile. • Echilibrează volumul de muncă, angajamentele și prioritățile persoanelor în raport cu cele ale companiei când stabilește așteptările și alocă sarcinile. • Utilizează stabilirea obiectivelor individuale și de grup pentru a maximiza performanța. • Dezvoltă și sprijină planurile de carieră ale angajaților și oportunitățile de învățare. • Oferă îndrumare în diferite domenii, identificând nevoile de instruire și dezvoltare pentru a sprijini creșterea profesională. • Se adaptează la diferite stiluri de lucru, personalități și medii culturale ale persoanelor cu care lucrează • Deleagă autoritatea potrivit nivelului de responsabilitate, responsabilizând personalul pentru angajamentele convenite de comun acord. • Sprijină personalul în asumarea unor acțiuni independente, oferind îndrumări pe parcurs. • Atunci când personalul are competențele necesare realizării activității, recurge mai degrabă la delegarea responsabilității decât la preluarea îndeplinirii sarcinii sau la micro-management. În contextul perimetrului alocat Managementul și implementarea contractelor • Monitorizează implementarea contractelor în aria sa (de ex : distribuția instrucțiunilor de lucru, monitorizarea performanței prestatorilor de servicii, urmărirea costurilor operaționale) • Garantează respectarea condițiilor contractuale Dezvoltarea și managementul echipei. Garantează implementarea regulilor de securitate în aria sa Negociere • Sprijină schimbările de business • Comunică idei/soluții într-o manieră potrivită pentru a depăși rezistența la schimbare, plângerile și sentimentele de frustrare • Construiește relații cu partenerii pentru a încuraja raporturile pozitive și productive • Creează valoare pe baza intereselor comune pentru a obține rezultate de tip win-win. Area Operational Management • Optimizează costurile operaționale pentru aria alocată • Contribuie la rezolvarea conflictelor • Realizeaza rapoarte în funcție de nevoi • Urmărește indicatorii de performanță și caută îmbunătățirea performanței echipei Customer Value Management: • Lucrează cu cei care realizează strategia și planul de vânzări pentru a asigura acuratețea previziunilor, maximizarea oportunităților si dezvoltarea planurilor de livrare, în funcție de obiectivele organizației • Coordonează activitățile de planning împreună cu alte departamente și manageri din cadrul companiei • Monitorizează indicatorii de performanță și este responsabil de implementarea măsurilor corective, atunci când este necesar Supply Chain Management: • Garantează implementarea proceselor de comandă/recepție de anvelope pentru aria sa • Garantează implementarea proceselor de derogare atunci când este necesar • Cunoașterea produselor și serviciilor • Face legătura dintre produse/servicii și nevoile evidente ale clienților • Identifică și utilizează expertiza altora pentru a îmbunătăți cunoștințele despre produse/servicii • Poate compara produsele/serviciile cu cele ale competitorilor Monitorizarea prestatorilor de servicii : • Monitorizează performanța prestatorilor de servicii din aria sa si, atunci când este necesar, urmărește implementarea acțiunilor corective
apply in romanian