Offer published on 05 12 2025
Commercial Account Executive - Montana & North Dakota
-
- Location
- : Fargo, ND, Statele Unite
-
- Contract Type
- : Regular
Description
Build a Career That Matters with One of the World’s Most Respected Employers!
- - - - - - - - - - - -
REALIZĂRI CHEIE SCONTATE Managementul conturilor • Colectează informații de la client pentru a-i înțelege nevoile și cerințele detaliate. • Supraveghează monitorizarea relațiilor, inclusiv lecțiile învățate și feedbackul adecvat (finalizarea procesului). • Dezvoltă/generează noi piste prin monitorizarea tendințelor, efectuarea de cercetări, identificarea oportunităților, contactarea potențialilor clienți și stabilirea întâlnirilor. • Educă și dezvoltă relații cu clienții interni și externi, promovând parteneriate, căutând feedback și adresând în mod proactiv nevoile și solicitările clienților. • Extinde centrele de cumpărare ale clienților și cazurile de utilizare, în timp ce conduce ciclul de planificare a contului de client și asigurându-se că toate nevoile clienților și așteptările acestora sunt îndeplinite. • Dezvoltă programe de comunicare și de formare pentru a informa echipele de vânzări și marketing despre noi lansări de produse și schimbări în strategia organizațională. • Dezvoltă procese și proceduri pentru optimizarea eforturilor de management al conturilor și asigurarea realizării obiectivelor de vânzări. Managementul oportunităților • Dezvoltă planuri de acțiune de vânzări pentru vizarea clienților potențiali, transformându-i în vânzări. • Gestionează teritoriul propriu prin alocarea de timp și resurse. • Dezvoltă și menține planuri teritoriale pe termen mediu. • Colectează și diseminează informații despre piața concurenței. • Menține și actualizează lista cu obiectivele clienților. • Participă la generarea de piste strategice și dezvoltarea piețelor țintă. • Identifică potențialul de afaceri noi, profitabile pe anumite piețe. • Monitorizează acordurile de parteneriat pentru a se asigura că obiectivele parteneriatului rămân neschimbate. • Influențează diverse parteneriate pentru a îndeplini mai multe obiective. • Analizează informații complexe, identifică șabloane și implicații; înțelege faptul că o problemă poate avea o cauză de bază care inițial poate părea independentă de problema respectivă. Informații despre produse, servicii și industrie • Își promovează propria organizație în fața concurenței în termeni generali. • Identifică industriile conexe care ar putea avea impact asupra industriei proprii • Corelează cunoștințele despre produs cu nevoile implicite ale clientului. • Rezolvă probleme legate de produs. Negociere • Ajunge la soluții reciproc acceptabile în negocieri simple, formale, cu acționarii interni sau externi (de exemplu, negociază cu contractanții externi privind furnizarea unor servicii simple; negociază cu alte departamente privind partajarea costurilor). • Selectează o abordare a negocierilor bazată pe înțelegerea intereselor și priorităților fiecărei părți. Managementul valorii pentru client • Dezvoltă și execută promoții/programe la nivel de canal și client care valorifică ideile/mentalitatea de brand național și perspectivele consumatorilor pentru a genera preferințe sporite din partea consumatorilor și activitate din partea clienților. • Colaborează cu partenerii pentru strategii de vânzări și planificare pentru a asigura acuratețea prognozei, maximizarea oportunităților și dezvoltarea planurilor de realizare a obiectivelor organizației. • Identifică oportunitățile de afaceri bazate pe cunoștințe despre clienți, piețe, produse și servicii. • Coordonează activitățile de planificare cu alte departamente și alți factori interesați din cadrul organizației.Ready to Shape the Future of Innovation?
Michelin is building a world-leading manufacturer of life-changing composites and experiences. Pioneering engineered materials for more than 130 years, Michelin is uniquely positioned to make decisive contributions to human progress and a more sustainable world. Drawing on its deep know-how in polymer composite materials, Michelin is constantly innovating to manufacture high-quality tires and components for critical applications in demanding fields as varied as mobility, construction, aeronautics, low-carbon energies and healthcare.
The care placed in its products and deep customer knowledge inspire Michelin to offer the finest experiences. This spans from providing data- and AI-based connected solutions for professional fleets to recommending outstanding restaurants and hotels curated by the MICHELIN Guide.
Why Michelin?
- Career Growth: Personalized development plans, mentorship, and cross-functional opportunities. Unique career paths and opportunities for advancement.
- Inclusive Culture: Thrive in a diverse, supportive environment where your competencies, contributions and behaviors are recognized. Option to join one of our Business Resource Groups and Inclusion Councils.
- Innovation-Driven: Work on projects that matter—from sustainable materials to digital transformation.
- Community Impact: Be part of a company that does what's right. We use sustainable business practices while balancing the needs of our customers and communities.
Michelin provides equal employment opportunities to all employees and applicants for employment and prohibits discrimination and harassment of any type without regard to race, color, religion, sex (including pregnancy, gender identity, and sexual orientation), parental status, national origin, age, disability, genetic information (including family medical history), political affiliation, military service, or other non-merit-based factors. Consistent with these obligations, Michelin also provides reasonable accommodations to employees and applicants with disabilities and for sincerely held religious beliefs. If you need accommodation for any part of the employment process because of a disability, please contact us at accommodations@michelin.com.
This position is not available for immigration sponsorship.
We build the future with people like you. Begin your career with Michelin today!