Supply Chain
Offer published on 05 12 2025
CBS Representante de Servicio al Cliente - Facturación
-
- Location
- : Querétaro, Mexic
-
- Contract Type
- : Regular
Description
CBS Representante de Servicio al Cliente - Facturación
- - - - - - - - - - - -
REALIZĂRI CHEIE ASTEPTATE Pentru domeniul său și în efortul de a atinge performanța operațională țintă, Sprijin acordat utilizatorilor • Rezolvă problemele operaționale și solicitările utilizatorilor atunci când este posibil și le redirecționează către experții în business support (și/sau echipele de asistență L2 IS) dacă este necesar • Garantează că procesele și aplicațiile sunt aplicate și utilizate corect (inclusiv parametrii) • Actualizează documentația pentru utilizatori (proceduri, moduri de operare...) Instruire și dezvoltare • Identifică nevoile de dezvoltare a competențelor în domeniul profesional • Instruiește utilizatorii • Contribuie la rețea Evoluția procesului • Furnizează expertului în business support feedback cu privire la performanța proceselor și aplicațiilor, precum și la nevoile de îmbunătățire Proiect • Contribuie la implementarea proceselor și instrumentelor