Sales
Offer published on 08 10 2025
Area Sales Manager*in für Erdbewegungs- und Material Handling Reifen - Gebiet südliches Bayern (Ingolstadt - Passau - Garmisch-Partenkirchen - Freilassing-Memmingen) (alle)
-
- Location
- : Karlsruhe, Germania
-
- Contract Type
- : Regular
Description
Area Sales Manager*in für Erdbewegungs- und Material Handling Reifen - Gebiet südliches Bayern (Ingolstadt - Passau - Garmisch-Partenkirchen - Freilassing-Memmingen) (alle)
Michelin stellt ein!
Gemeinsam Gutes bewegen.
REALIZĂRI CHEIE SCONTATE Managementul conturilor • Colectează informații de la client pentru a-i înțelege nevoile și cerințele detaliate. • Supraveghează monitorizarea relațiilor, inclusiv lecțiile învățate și feedbackul adecvat (finalizarea procesului). • Dezvoltă/generează noi piste prin monitorizarea tendințelor, efectuarea de cercetări, identificarea oportunităților, contactarea potențialilor clienți și stabilirea întâlnirilor. • Educă și dezvoltă relații cu clienții interni și externi, promovând parteneriate, căutând feedback și adresând în mod proactiv nevoile și solicitările clienților. • Extinde centrele de cumpărare ale clienților și cazurile de utilizare, în timp ce conduce ciclul de planificare a contului de client și asigurându-se că toate nevoile clienților și așteptările acestora sunt îndeplinite. • Dezvoltă programe de comunicare și de formare pentru a informa echipele de vânzări și marketing despre noi lansări de produse și schimbări în strategia organizațională. • Dezvoltă procese și proceduri pentru optimizarea eforturilor de management al conturilor și asigurarea realizării obiectivelor de vânzări. Managementul oportunităților • Dezvoltă planuri de acțiune de vânzări pentru vizarea clienților potențiali, transformându-i în vânzări. • Gestionează teritoriul propriu prin alocarea de timp și resurse. • Dezvoltă și menține planuri teritoriale pe termen mediu. • Colectează și diseminează informații despre piața concurenței. • Menține și actualizează lista cu obiectivele clienților. • Participă la generarea de piste strategice și dezvoltarea piețelor țintă. • Identifică potențialul de afaceri noi, profitabile pe anumite piețe. • Monitorizează acordurile de parteneriat pentru a se asigura că obiectivele parteneriatului rămân neschimbate. • Influențează diverse parteneriate pentru a îndeplini mai multe obiective. • Analizează informații complexe, identifică șabloane și implicații; înțelege faptul că o problemă poate avea o cauză de bază care inițial poate părea independentă de problema respectivă. Informații despre produse, servicii și industrie • Își promovează propria organizație în fața concurenței în termeni generali. • Identifică industriile conexe care ar putea avea impact asupra industriei proprii • Corelează cunoștințele despre produs cu nevoile implicite ale clientului. • Rezolvă probleme legate de produs. Negociere • Ajunge la soluții reciproc acceptabile în negocieri simple, formale, cu acționarii interni sau externi (de exemplu, negociază cu contractanții externi privind furnizarea unor servicii simple; negociază cu alte departamente privind partajarea costurilor). • Selectează o abordare a negocierilor bazată pe înțelegerea intereselor și priorităților fiecărei părți. Managementul valorii pentru client • Dezvoltă și execută promoții/programe la nivel de canal și client care valorifică ideile/mentalitatea de brand național și perspectivele consumatorilor pentru a genera preferințe sporite din partea consumatorilor și activitate din partea clienților. • Colaborează cu partenerii pentru strategii de vânzări și planificare pentru a asigura acuratețea prognozei, maximizarea oportunităților și dezvoltarea planurilor de realizare a obiectivelor organizației. • Identifică oportunitățile de afaceri bazate pe cunoștințe despre clienți, piețe, produse și servicii. • Coordonează activitățile de planificare cu alte departamente și alți factori interesați din cadrul organizației.Unternehmenskultur bei Michelin
- Unsere Unternehmenskultur ist geprägt von Respekt, Vielfalt und Innovation. Wir fördern eine inklusive Arbeitsumgebung, in der jeder Mitarbeitende seine Ideen einbringen kann. Bei Michelin glauben wir daran, dass Vielfalt unsere Stärke ist und dass unterschiedliche Perspektiven zu besseren Lösungen führen.
- Wir legen großen Wert auf Nachhaltigkeit und arbeiten kontinuierlich daran, unsere Prozesse umweltfreundlicher zu gestalten. Gemeinschaft und Zusammenarbeit stehen im Mittelpunkt unseres Handelns, und wir unterstützen unsere Mitarbeitenden dabei, ihre beruflichen und persönlichen Ziele zu erreichen.
Werde Teil eines Unternehmens, das nicht einfach nur Reifen produziert, sondern die Mobilität der Zukunft gestaltet. Bewirb dich jetzt und starte deine Karriere bei Michelin!