Order to Cash

Open positions: 1

Parcursul profesional în Order to Cash

Oferim servicii de cea mai înaltă clasă clienților noștri, într-un mod eficient și în timp util.
Serviciile noastre: Managementul datelor clienților (CDM)​​​​​​, Termeni și condiții comerciale (CTC), Facturare RT și OE și servicii (SES și OnCall), Suport nivel 1 și 2, Credit & Accounts Receivable.


Sales administration analyst
MISIUNE: Gestionarea corectă a clienților, permițând eliberarea corectă a documentelor clienților.

RESPONSABILITĂȚI PRINCIPALE:
• Managementul conturilor clienților: cooperează cu Departamentul Comercial; setează corect și la timp conturile clienților (crearea, modificarea, anularea sau reactivarea);
• Gestionează condițiile comerciale: stabilește prețurile, condițiile comerciale și plata sumelor datorate;
• Emite documente corective: analizează erorile generate de prețurile aplicate incorect sau condițiile comerciale; monitorizează motivele care au generat corecțiile în dosarele aferente și le explică la cerere;
• Rezolvă reclamații privind conturile clienților;
• Asigură trasabilitatea tranzacțiilor financiare în conformitate cu reglementările din țările respective;
• Participă la auditarea proceselor privind prețurile și condițiile comerciale, la autoevaluarea din cadrul procesului de control intern și colaborează cu auditorii și reprezentantul procesului de garantare a calității.


Services and Solutions Administrator


MISIUNE: Oferă asistență clienților și furnizorilor de servicii, pentru activitățile operatorilor noștri de flote, căutând soluții pentru a răspunde nevoilor acestora cu eficiență, agilitate și calitate, respectând valorile companiei.

RESPONSABILITĂȚI PRINCIPALE:
• Oferă suport operațional clientului sau furnizorului de servicii prin diferite canale (telefon, chat, e-mail etc.).
• Asistă dealer-ul/clientul/partenerul/furnizorul cu orice întrebare referitoare la: probleme, instruire, conformitate, escalare, utilizarea echipamentelor de monitorizare, instrumente, oferte și/sau proceduri operaționale, facturare.
• Efectuează primul triaj (rezolvă probleme sau întrebări tehnice) și direcționează dealer-ul/clientul/partenerul/furnizorul către departamentul/individul potrivit.
• Ține evidențele clientului la zi; asistă cu solicitări de sistem; inițiază și programează Comenzi de service.
• Planifică îmbunătățiri la ofertele existente sau la ofertele noi cu dealerul/clientul/partenerul/furnizorul
• Asistă cu livrarea sau îndepărtarea echipamentelor prin diverse canale de comunicare.
• Răspunde la întrebări privind facturarea (valori divergente, program de plată, plăți duplicat, probleme cu echipamentele, transferul proprietății etc.)


Export Sales Advisor


MISIUNE: Oferă cea mai bună experiență clienților, în conformitate cu valorile Michelin și nivelul de servicii definit.

RESPONSABILITĂȚI PRINCIPALE:
• Captează, înregistrează și angajează comenzile clienților în funcție de nevoile clienților, acordul și nivelul de serviciu definit; propune alternative de produs în caz de eliminare treptată sau penurie;
• Captează cererile și revendicările clienților; analizează și asigură rezolvarea problemelor sau un răspuns adecvat;
• Efectuează cercetări pentru a identifica sursa problemelor și implementează acțiuni corective pentru a elimina recidivele;
• Împărtășește problemele recurente cu partenerii interni relevanți pentru a găsi soluții;
• Profită de oportunitatea de a face up-sell și cross-sell ca răspuns la comenzile, solicitările și gestionarea portofoliului clienților;
• Aplică standarde și proceduri (inclusiv reguli de control intern și embargo).