Mergi la conţinutul principal
EN RO
EN RO

Calitatea

Una dintre principalele noastre priorități, calitatea face parte din ADN-ul companiei și acoperă o gamă vastă de arii, funcționalități și niveluri de responsabilități.
Echipa noastră de calitate este dedicată nevoilor clienților noștri și lucrează în fiecare zi pentru a îmbunătăți experiența oferită de produsele și serviciile noastre.

Locuri de muncă variate pentru un parcurs profesional unic

Alte mărturii

Ingo

Head of Michelin Service Centre

Michelin is like a big family
Ingo , Head of Michelin Service Centre
Ingo

"Michelin este ca o mare familie. Avem o coeziune pe care nu am mai experimentat-o până acum. Sunt foarte mândru de dezvoltarea mea la Michelin și este foarte distractiv să lucrez aici, cu o echipă grozavă, să reușesc să fac o mulțime de lucruri să evolueze cu succes. "

Ingo

Nadine

Key Account Manager

Being BIB for a day
Nadine , Key Account Manager
Nadine - Bib-Männchen für einen Tag

"Am fost odată la cină cu un client. Discutam despre un târg nou, care urma să aibă loc în Allgäu - o expoziție agricolă. În timp ce discutam despre eveniment, mi-a spus:" Dacă vii în costumul Omulețului Michelin, voi face o comandă suplimentară de anvelope". „Câte?”, am întrebat. ”Între 40 și 50 de anvelope agricole suplimentare.” Nu a trebuit să mi se spună de două ori; am comandat costumul din depozit. În timpul spectacolului agricol am stat toată ziua în costum și m-am distrat cu copiii. A fost incredibil de cald în el, dar timpul a trecut repede și toată lumea s-a distrat mult. Și clientul? Și-a onorat promisiunea și a plasat comanda suplimentară! "

Nadine - Bib-Männchen für einen Tag

Caroline

Customer Marketing Manager

Michelin face parte din viața mea
Caroline , Customer Marketing Manager
Customer Marketing Manager

"Michelin face parte din viața mea! Prin Michelin am vizitat deja multe locuri, am descoperit multe posibilități, și astfel mă identific cu meseria mea. Acest lucru mă motivează în fiecare zi să dau tot ce e mai bun".

 
Customer Marketing Manager

Martin

Key Account Manager

Michelin înseamnă emoție!
Martin , Key Account Manager
Key Account Manager

"Motivația, sociabilitatea și distracția la locul de muncă sunt criterii foarte importante pentru mine. Fie că vorbim despre clienți, provocări zilnice sau lucrul alături de colegi - totul este distractiv aici! Dacă vă implicați și sunteți motivați, puteți ajunge departe la Michelin și veți avea multe oportunități. "

Key Account Manager
Ingo

Ingo

Head of Michelin Service Centre

Nadine - Bib-Männchen für einen Tag

Nadine

Key Account Manager

Customer Marketing Manager

Caroline

Customer Marketing Manager

Key Account Manager

Martin

Key Account Manager

Responsabil Definirea Metode

Oferă modele adaptate pentru realizarea produselor industriale.
Elaborează referențiale respectând regulile Departamentului Tehnic.
Analizează referențialele globale (standarde, specificații) și le adaptează local, cu excepția metodelor de garantare.

compras

Tehnician Calitate

Asigură condițiile operative în procesul de fabricare și garantează nivelul de calitate al produsului final.
Îmbunătățește calitatea atelierului în relație cu funcțiunea de industrializare.
Asigură direcția și progresul continuu.

Responsabil Garanția Calității

Garantează calitatea produselor rezultate din urma activităților și proceselor.
Asigură eficiența și durabilitatea sistemului de garantare a calității.

Manager Calitate

Coordonează întreg Departamentul de Calitate, implementând, menținând și îmbunătățind sistemul de management al calității.