Mergi la conţinutul principal
EN RO
EN RO

Locuri de muncă în Achiziții

Pentru a respecta standardele de calitate, trebuie să știi să găsești cele mai bune surse de aprovizionare de la furnizori de încredere, într-un spirit de parteneriat adevărat.
Departamentul de achiziții joacă un rol strategic în crearea valorii Grupului, prin consolidarea competitivității acestuia.

6

Toate oportunitățile

Toate oportunitățile

Locuri de muncă variate pentru o carieră unică

Marius

Business Support Controlling Regional Coordinator

Business Support Controlling Regional Coordinator
Aici simți că ceea ce faci are sens

Ceea ce apreciez cel mai mult în rolul meu este faptul că pot să sprijin echipa comercială din regiunea mea în efortul lor de îmbunătățire a vânzărilor de produs. Sunt, de asemenea, membru al comitetului CSR și manager de proiect pentru unele acțiuni din acest domeniu. Mă bucur că pot, de trei ani, să ofer colegilor oportunitatea de a se implica în acțiunile de voluntariat pe care le organizăm cu sprijinul companiei. 

 

Michelin este o companie care își sprijină tinerii angajați să crească și să își îmbunătățească prestația profesională, și care oferă angajaților experimentați oportunități de dezvoltare. Dacă doriți să vă construiți o carieră sau dacă doriți, pe parcurs, să puteți face o schimbare în carieră, aici este locul potrivit. Dacă doriți să simțiți că ceea ce faceți are sens și contribuie la ceva, aici este locul potrivit.

 

carieră
Parcursul meu profesional în Michelin
mărturia lui Reperele
carieră

Alte mărturii

Locuri de muncă în Achiziții

Vignette
Bucarest Headquaters
Bucarest Headquaters
Bucarest Headquaters
Bucarest Headquaters

Principalele locuri de muncă în domeniul Achiziții

Crearea de valoare adăugată, dar și reducerea riscurilor și fluctuațiilor pieței sunt de importanță strategică. Misiunile departamentului de Achiziții implică negocieri și buna derulare a contractelor. Acoperă achiziția de materii prime, servicii, bunuri de capital și materii industriale.

compras

Director Achiziții

Gestionează activitățile de achiziții ale organizației, pentru a reduce costurile generale, fără a face compromisuri în materie de calitate sau fiabilitate.

Manager de contracte

Responsabil de derularea contractelor. Gestionează conformitatea contractuală și raportarea costurilor.

Manager Achiziții

Gestionează echipa de achizitori. Organizează, dirijează și monitorizează toate activitățile de achiziții, astfel încât bunurile, materialele și serviciile achiziționate de organizație să îndeplinească standardele sale de preț, calitate, timp și fiabilitate. Gestionează conformitatea contractuală și raportarea costurilor.

Category Manager

Responsabil pentru definirea strategiei de aprovizionare. Gestionează și coordonează rețeaua de achizitori din întreaga lume.

Cookie Privacy

Pentru a viziona acest videoclip Youtube: Acceptați toate scopurile legate de Youtube (considerați că trebuie să acceptați toate, cu excepția geolocației) + Acceptă partenerul YouTube


Open cookie Preferences