Vizați un post la Michelin? Vedeți rețelele dvs. profesionale

Probabil că v-ați gândit mult la ce veți spune la un interviu în persoană la Michelin sau la modul în care să reflectați cât mai bine experiența dvs. în CV. Dar înainte de a continua procesul de recrutare, v-ați gândit vreodată la „imaginea dvs. de marcă”?

În prezent, imaginea din mediul digital este aproape la fel de importantă ca cea reală. Este timpul să vă gândiți la persoana dvs. ca la o marcă! Înainte de toate, va trebui să creați un profil profesional senzațional pe LinkedIn, Xing, Viadeo sau Tianji. Rugați-vă colegii sau prietenii să vă recomande cu ajutorul insignelor digitale sau să vă complimenteze.

Pe ce trebuie să puneți accentul? Anna Linne, specialist în recrutare la Michelin, Germania, spune că agenții de recrutare caută candidați cu o personalitate completă. „Avem nevoie de o persoană cu studii superioare, cunoscătoare de limbi străine și capabilă să lucreze în echipă.”

Pe urmă, consultați profilurile companiilor care vă interesează și începeți să le urmăriți. Astfel, nu veți pierde nicio noutate din domeniul dvs. De asemenea, puteți să participați la discuții în grup pentru a fi în pas cu evenimentele din sfera dvs. de activitate. În final, faceți-vă cunoscut! Scrieți pe peretele dvs. sau distribuiți conținuturi prin care puteți deveni cunoscut.

Nu uitați cireașa de pe tort, adică o fotografie cu notă profesională, însă nu exagerat de serioasă, și scrieți o prezentare prin care să explicați de ce agenții de recrutare ar trebui să vă aleagă pe dvs. Menționați pasiunile și interesele dvs. sau orice premiu pe care l-ați câștigat. Specificați orice aspect care vă scoate în evidență!

Data viitoare când specialiștii în recrutare caută în mediul online, nu vor putea ignora profilul dvs. și îl vor accesa pentru a obține mai multe informații.

Doriți mai multe sfaturi despre crearea unei imagini de marcă? Accesați acest link.